Veel gestelde vragen
Algemeen
-
Wat doet INTERSPORT met mijn gegevens?
In ons privacy statement kun je alles hierover lezen.
-
Kan ik een artikel nog bestellen als deze uitverkocht is?
Nee, als je de melding “uitverkocht” krijgt is dit artikel niet meer leverbaar.
-
Waarom zit er verschil in de prijzen van de winkels en webshop?
Omdat de INTERSPORT-winkels allemaal zelfstandige ondernemers zijn kan het zijn dat er tussen de winkels en ook tussen de winkels en de webshop prijsverschil zit op een artikel. Dit geeft géén recht op de laagste prijs in elke winkel.
-
Mijn bestelling is nog niet compleet, wat moet ik doen?
Mocht het zo zijn dat je bestelling in meerdere zendingen wordt geleverd dan heb je daar bericht van gekregen van ons. Is dit niet het geval stuur dan een e-mail naar klantenservice@intersport.nl met daarin het ordernummer en de artikelen die je mist.
-
Wat zijn de algemene voorwaarden?
Daarvoor verwijzen we je naar Algemene Voorwaarden.
-
Kan ik bestellen zonder een account aan te maken?
Ja, dit is mogelijk. Wij adviseren echter om een account aan te maken, want daardoor heb je meer mogelijkheden op onze site, zoals een account waar je adressen kan aanmaken en wijzigen, inschrijven voor de nieuwsbrief zodat je altijd van het laatste nieuws op de hoogte bent en nog veel meer.
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Wanneer je jouw wachtwoord bent vergeten klik je hier op Wachtwoord vergeten of klik je onderin het inlogscherm op wachtwoord vergeten.
-
Kan een artikel nadat ik een bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?
Dit is in principe niet mogelijk. Mocht dit onverhoopt toch voorkomen dan ontvangt u een annuleringsmail.
-
Waar kan ik mijn ordernummer vinden?
Je kan jouw ordernummer vinden in de bevestigingsmail die je ontvangt na jouw bestelling. Ook staat deze vermeld bij jouw betalingskenmerk. Wanneer je een account hebt aangemaakt op de website kan je het ordernummer ook vinden in 'Mijn Account'.
-
Hoe dien ik een klacht in?
Wij streven naar de beste kwaliteit van onze artikelen en betreuren het ten zeerste wanneer wij niet aan die eisen voldoen. Wij adviseren je, als je toch een klacht hebt, om een e-mail te sturen naar klantenservice@intersport.nl met daarin een duidelijke omschrijving van de klacht. Mocht het betrekking hebben op een beschadigd artikel dan verzoeken wij ook om (indien mogelijk) een foto van het beschadigde artikel mee te sturen. Je ontvangt vervolgens zo snel mogelijk reactie.
-
Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?
Het kan voorkomen dat er een kleine vertraging is bij het versturen van de orderbevestiging/bevestigingsmail. Geen nood, wij zijn dan druk bezig met het controleren of wij de bestelde artikelen kunnen leveren.
Mocht je helemaal geen bevestigingsmail van ons hebben gekregen, dan verzoeken wij je om jouw gegevens te mailen aan klantenservice@intersport.nl. Je krijgt dan zo snel mogelijk antwoord van ons. -
Is mijn artikel nog op voorraad?
Als je op een specifiek artikel klikt dan zie je in welke maten het product beschikbaar is. Een product dat niet beschikbaar is verschijnt in principe niet in de webshop.
Let op: Als onverhoopt blijkt dat een lokale Intersport winkel een bestelling niet kan leveren dan proberen wij de bestelling bij een andere Intersport winkel te alloceren. Mocht ook dit niet lukken dan kunnen wij het artikel niet leveren en zijn wij helaas genoodzaakt de bestelling te annuleren. Wij storten de eventueel reeds gedane betaling dan zo spoedig mogelijk terug. -
Kan ik iets bestellen buiten jullie webshop assortiment om?
Het is niet mogelijk online een artikel te bestellen dat niet in onze webshop staat.
-
Waarom vind ik een artikel niet in de webshop, maar wel in de winkel of andersom?
Het kan voorkomen dat er in de winkel artikelen worden aangeboden die niet verkrijgbaar zijn in de webshop. Ook is het mogelijk dat er artikelen alleen maar in de webshop verkrijgbaar zijn en niet (meer) in de winkels. Dit zijn de zogenaamde artikelen die exclusief online verkrijgbaar zijn of zijn uitverkocht in de winkels.
-
Ik heb een artikel ontvangen met een beveiliging erin. Hoe kan ik deze retourneren?
Je kan een e-mail sturen naar klantenservice@intersport.nl, zodat wij kunnen kijken naar een passende oplossing.
-
Ik zie dat een artikel in de webshop duurder is dan in de winkel. Hoe kan dat?
Alle winkels van INTERSPORT zijn zelfstandige ondernemers. Dit betekent dat tot op zekere hoogte elke winkel zelf de prijs mag bepalen voor artikelen. Dit kan de oorzaak zijn dat artikelen in de webshop duurder zijn dan in de winkel.
-
Ik zie dat een artikel in de webshop goedkoper is dan in de winkel. Hoe kan dat?
Alle winkels van INTERSPORT zijn zelfstandige ondernemers. Dit betekent dat op zekere hoogte elke winkel zelf de prijs mag bepalen voor artikelen. De webshop is daar ook onderdeel van en het kan daardoor voorkomen dat een artikel in de webshop goedkoper is dan in de winkel bijvoorbeeld door SALE.
-
Verkoopt INTERSPORT ook cadeaubonnen?
Ja, INTERSPORT verkoopt ook cadeaubonnen. Er zijn cadeaubonnen in verschillende coupures verkrijgbaar. Het maximale bedrag wat op een cadeaubon gezet kan worden is € 50,-. Momenteel zijn de cadeaubonnen nog niet verkrijgbaar in onze webshop.
-
Hoe kan ik inloggen?
Je kunt inloggen met de combinatie e-mailadres en wachtwoord. Om te kunnen inloggen met je e-mailadres, moet je al wel eerder een account hebben aangemaakt.
-
Hoe maak ik een account aan?
Je kunt een account aanmaken door rechts boven in het scherm te klikken op ' Registreren' of door te klikken op 'Account aanmaken'.
-
Waarom kan ik niet inloggen?
Let op hoofdletters en kleine letters bij het invoeren van je wachtwoord. Staat de Caps Lock-toets niet aan? Mocht het nog steeds niet lukken om in te loggen, ga dan naar 'Wachtwoord vergeten' en vraag een nieuw wachtwoord aan.
-
Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?
Nee, dit is niet noodzakelijk, maar wel aan te raden. Door een account aan te maken doorloop je sneller het betaalproces, kun je meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen, en meer.
-
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Als je inlogt onder 'Inloggen', kun je onder 'Mijn Account' je gegevens wijzigen of gegevens toevoegen.
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ben je je wachtwoord vergeten? Dan kun je naar 'Inloggen' gaan en daar op 'Wachtwoord vergeten' klikken. Je vult je e-mailadres in en ontvangt dan een nieuw wachtwoord.
-
Ik wil mijn account verwijderen
Om je account te verwijderen kun je een e-mail met je gegevens sturen naar klantenservice@intersport.nl en wij verwijderen je account.
-
Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?
Geen enkel probleem en bovendien gratis. We hopen natuurlijk dat je je bestelling in goede orde hebt ontvangen en je blij bent met hetgeen je ontvangen hebt. Ondanks dat we erg ons best doen kan het zijn dat er iets mis gegaan is met je bestelling, een artikel niet goed past of dat je gewoon niet tevreden bent met hetgeen je gekregen hebt. Een artikel retourneren is geen enkel probleem. Voor meer informatie zie: Retourneren
-
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn pakket?
Nee, er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren van een bestelling, als je dit doet via een Post NL Servicepunt of een INTERSPORT-winkel.
-
Als ik een afgeprijsd artikel bestel, kan ik het dan nog retourneren?
Ja, dit is mogelijk. Mocht je een deel van een kortingsset willen retourneren, dan gelden er speciale voorwaarden wat betreft het bedrag dat je van ons terugkrijgt. Lees hiervoor artikel 4 van de Algemene Voorwaarden door.
-
Wanneer wordt het bedrag van mijn retouren teruggestort op de rekening?
Wij streven ernaar om binnen 14 werkdagen het geld terug te storten op de rekening, nadat we op het webshop adres de retouren hebben ontvangen.
-
Kan ik een artikel dat ik in de webshop gekocht heb ook in de winkel retourneren?
Ja, dit is mogelijk. De winkel fungeert daarin eigenlijk als een extra Post NL Servicepunt. Van de winkel krijg je een bewijs van ontvangst. Dit is het onderste gedeelte van het retourformulier. De winkel zal hier een stempel en handtekening opzetten en dit strookje dien je te bewaren tot het bedrag aan je is overgemaakt. Je krijgt van de winkel geen geld terug en je kan ook niet ruilen in de winkel, dit gaat allemaal alleen via de webshop. Zodra wij jouw retour(en) hebben ontvangen bij de webshop streven wij ernaar binnen 3 werkdagen het verschuldigde bedrag naar je over te maken.
-
Kan ik het artikel thuis laten ophalen?
INTERSPORT beschikt niet over een eigen bezorg- en ophaaldienst. Het is daarom niet mogelijk om een artikel bij je thuis op te laten halen. Retourneren kan via een Post NL servicepunt of de dichtstbijzijnde INTERSPORT-winkel.
-
Is dit artikel er ook in een andere kleur/maat?
Op de website staan alle actuele maten en kleuren. Mocht een maat of kleur niet op de webshop staan dan is deze niet leverbaar.
-
Hoe kan ik bestellen?
Als je het artikel hebt gevonden dat je wilt bestellen, klik je op de knop 'In winkelwagen'. Vervolgens krijg je rechts bovenin jouw scherm te zien dat je een artikel in jouw winkelwagen hebt staan. Mocht je meerdere artikelen willen bestellen, dan kun je deze op dezelfde manier in de winkelwagen plaatsen. Als je de bestelling wilt plaatsen, klik je op de winkelwagen rechts bovenin het scherm en vervolgens op 'Afrekenen'. Door vanaf hier de bestelprocedure te volgen kun je de bestelling plaatsen.
-
Hoe weet ik dat mijn bestelling goed bij INTERSPORT is aangekomen?
Nadat jouw bestelling is voltooid, ontvang je een ontvangstbevestiging per e-mail.
-
Kan ik mijn bestelling onder rembours laten bezorgen?
Nee, het is niet mogelijk om je bestelling onder rembours te laten bezorgen.
-
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
INTERSPORT houdt je op de hoogte van jouw bestelling. Je ontvangt na jouw bestelling een bevestiging van de bestelling. Jouw order wordt vervolgens in behandeling genomen. Nadat het artikel door ons is overgedragen aan de vervoerder kun je de zending volgen via Post NL. De bestelling is ook te volgen via 'Mijn Account'.
-
Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?
Ja, dit is mogelijk. Je kiest tijdens het bestelproces dan voor afhalen in de winkel en selecteert de specifieke winkel waar je jouw bestelling wilt laten bezorgen.
-
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij houden als levertijd 1 tot 3 werkdagen aan. Wij proberen uiteraard je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Als de bestelling door ons verstuurd is, krijg je daar per e-mail op het opgegeven e-mailadres bericht van met daarin de track and trace.
-
Wat is de status van mijn bestelling?
Na ontvangst van de betaling ontvang je van ons een bevestiging per e-mail van de bestelling. Vervolgens ontvang je weer een e-mail als de bestelling door ons aan de vervoerder is overgedragen. Vanaf dat moment is je zending te volgen via de track and trace in deze e-mail.
-
Wat is de levertijd?
De levertijd is 1 tot 3 werkdagen. Wij proberen uiteraard je bestelling zo snel mogelijk te leveren.
-
Is bezorging in het buitenland ook mogelijk?
Nee, INTERSPORT bezorgt alleen bestellingen op Nederlandse adressen. Het is helaas niet mogelijk om op buitenlandse adressen te bezorgen.
-
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres invullen, bijvoorbeeld op je werk of bij de buren. Je kunt er ook voor kiezen om de bestelling op te halen in één van de INTERSPORT-winkels. Je betaalt dan geen verzendkosten.
-
Wat gebeurt er als ik bij bezorging niet thuis ben?
Je pakket wordt bij de buren aangeboden als je niet thuis bent. Indien het dan weer niet mogelijk is het pakket af te leveren dan gaat het pakket terug naar het dichtstbijzijnde Post NL Servicepunt waar de bestelling voor je klaar ligt.
-
Wat doe ik als het product niet binnen de levertermijn geleverd is?
Is de bestelling een week na het plaatsen van de bestelling nog niet afgeleverd op het aangegeven afleveradres of bij de buren? Stuur dan een e-mail aan de klantenservice op klantenservice@intersport.nl.
-
Ik heb geen verzendbevestiging gekregen van de verzending.
Het beste kun je je gegevens mailen aan klantenservice@intersport.nl. Je krijgt dan zo snel mogelijk een antwoord van ons.
-
Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
Ja, het is mogelijk de bestelling op te halen bij één van de INTERSPORT-winkels. Dit kun je aangeven tijdens het bestelproces.
-
Mijn track & trace-code functioneert niet.
Jouw track & trace-code werkt pas na 20.00 uur ’s avonds. Als er een storing is, kun je jouw track & trace-code doorgeven, dan nemen wij contact op met de koeriersdienst en krijg je van ons bericht.
-
Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?
Het is niet mogelijk om de bezorgdag of tijd zelf te bepalen.
-
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
De verzendkosten zijn € 4,95 per bestelling. Als je kiest voor aflevering in één van onze INTERSPORT-winkels betaal je geen verzendkosten.
-
Wat doet INTERSPORT met mijn gegevens?
In ons privacy statement kun je alles hierover lezen.
-
Is mijn online betaling veilig?
INTERSPORT heeft de benodigde maatregelen genomen die verlies of misbruik van jouw persoonlijke gegevens tegengaan. Dit geldt ook voor je betalingsgegevens en je creditcard. De transacties die worden verricht op de webshop worden beveiligd door Payment Service Provider Adyen. Adyen is een beveiligd betalingssysteem dat uw financiële gegevens op een veilige manier verzamelt en ze doorgeeft aan de bankinstelling die de financiële transactie uitvoert. Hierdoor worden uw bank- en betaalgegevens niet opgeslagen door INTERSPORT maar alleen in de beveiligde omgeving van Adyen. Dit betekent dat deze nooit kunnen worden ingezien door derden.
-
Wat is SSL?
intersport.nl gebruikt SSL om alle gegevens op de gehele webshop, (contactgegevens, bestelgegevens, betaalgegevens) te beveiligen. SSL (Secure Sockets Layer) is een versleutelde verbinding die communicatie over het internet beveiligt.
-
Hoe weet ik dat mijn informatie beveiligd is?
Je kunt op verschillende manieren controleren of je je in een beveiligde zone bevindt. Alle browsers met SSL-compatibiliteit tonen een symbool wanneer ze in beveiligde modus werken. Het SSL symbool zie je rechts onderin je browser, het is een symbool van een klein slotje. Bovendien verandert in een beveiligde zone het begin de URL van “http” in “https”, dit betekent dat het SSL-protocol voor de communicatie met de server wordt gebruikt.
-
Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?
INTERSPORT stelt hoge eisen aan het veilig en betrouwbaar kunnen betalen op het internet. Wij maken dan ook gebruik van een beveiligde SSL-omgeving. In deze omgeving worden de betalingsgegevens gecodeerd opgeslagen, wat betekent dat deze volledig afgeschermd worden en niet door anderen gelezen of achterhaald kunnen worden.
-
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je kan een eenmaal gemaakte bestelling niet wijzigen. Wel kan je je ordernummer mailen of doorbellen naar ons. Vervolgens zullen wij je order annuleren indien dit nog mogelijk is en binnen 5 werkdagen het geld op je rekening terugstorten. Voor een wijziging in je order moet je een nieuwe bestelling plaatsen.
-
Wat is de zichttermijn?
Zodra je de bestelling thuis hebt ontvangen heb je 14 dagen de tijd om te besluiten of je het artikel houdt of niet. Voorwaarden om een artikel te ruilen of te retourneren zijn dat de prijskaartjes nog aan de artikelen vastzitten en de artikelen nog in de originele verpakking zitten. Stuur je buiten de zichttermijn de artikelen retour, dan kunnen wij geen geld teruggeven.
-
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Wil je een bestelling annuleren? Indien het niet afgeleverd kan worden dan gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt waar de bestelling voor je klaar ligt of stuur een e-mail naar klantenservice@intersport.nl. Indien je bestelling nog niet is verzonden, kan deze worden geannuleerd. Is je bestelling reeds verzonden, dan kan je deze kosteloos retour sturen met het bijgevoegde retourformulier.
-
Wat moet ik doen met een klacht of beschadigd artikel?
Hiervoor stuur je een e-mail naar de klantenservice@intersport.nl waarin je de klacht of beschadiging uitgebreid uitlegt. Voor de beoordeling is het wenselijk dat je er ook foto’s van het artikel bijvoegd. Wij zullen dan de kwestie beoordelen en met een passende oplossing komen.
-
Hoe zit het met garantie en productiefouten?
Heb je een klacht over je aankoop dan kun je het volgende doen: 1) Betreft het een winkelaankoop: Ga naar de INTERSPORT-winkel waar je het artikel hebt gekocht om de klacht te laten beoordelen. Wanneer de klacht gegrond is, zullen zij het product in behandeling nemen en laten repareren of vervangen. Let op dat je het artikel schoon en droog inlevert, anders zullen ze het artikel weigeren. 2) Betreft het een online aankoop: Maak foto’s van het artikel en stuur een e-mail naar klantenservice@intersport.nl met daarin de foto’s, ordernummer en een uitgebreide beschrijving van de klacht. Jouw klacht wordt dan door ons beoordeeld. Of je aanspraak kunt maken op de garantie van een artikel, hangt af van verschillende zaken. Allereerst moet je aannemelijk kunnen maken dat je het artikel bij INTERSPORT heb aangeschaft en wat het gekost heeft. INTERSPORT controleert dit aan de hand van de aankoopbon. Verder is de garantietermijn op het artikel van belang, alsmede de aard van het defect. Valt het defect binnen de garantiebepalingen en –termijn van het artikel, dan zal overgegaan worden tot kosteloos herstel of vervanging van het artikel. Wanneer het artikel niet vervangen kan worden, zal het vergoed worden.
-
Wat houdt de garantie in?
Voor de garantievoorwaarden verwijzen we je naar de Algemene Voorwaarden.
-
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Er zijn verschillende manieren waarop je jouw bestelling kunt betalen: iDEAL, Creditcard, Paypal en INTERSPORT giftcard.
Veilig betalen:
INTERSPORT stelt hoge eisen aan het veilig en betrouwbaar kunnen betalen op het internet. Wij maken dan ook gebruik van een beveiligde SSL-omgeving voor de gehele webshop. In deze omgeving worden de betalingsgegevens gecodeerd opgeslagen, wat betekent dat deze volledig afgeschermd worden en niet door anderen gelezen of achterhaald kunnen worden. Voor meer informatie klik hier: Betalen. -
Welke creditcards worden geaccepteerd?
Mastercard en Visacard die in Nederland of België zijn uitgegeven, zijn de creditcards die geaccepteerd worden.
-
Wanneer wordt het bedrag afgeschreven van mijn creditcard?
Dit wordt gedaan bij het eerst volgende rekeningoverzicht van jouw creditcard. Het kan zijn dat eventuele retouren hierop nog niet verwerkt zijn maar dit zal dan op het volgende overzicht te zien zijn.
-
Ik heb mijn betaling niet afgerond. Hoe bestel ik nu?
Indien de betaling van de bestelling niet afgerond is, is de bestelling niet geplaatst en zal er dus niets geleverd gaan worden. Je dient een nieuwe bestelling in te voeren op de webshop. Neem bij twijfel contact op met de klantenservice via klantenservice@intersport.nl of bel 033 253 25 33.
-
Is er een minimumbedrag waarvoor ik moet bestellen?
Nee, er is in principe geen minimaal bestelbedrag, echter bij verrekening van alle kortingen en de verzendkosten moet het uiteindelijke bestelbedrag op minimaal € 0,01 komen, omdat wij de bestelling anders niet kunnen verwerken. Wij brengen € 4,95 verzendkosten in rekening per bestelling. Indien je kiest om het product op te halen in de winkel dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht
-
Hoe kan ik een kortingscoupon inleveren?
Wanneer je een kortingscode per mail van ons hebt ontvangen kan je deze invoeren bij het afrekenen, in het veld 'Voeg een couponcode toe'.
-
Kan ik een INTERSPORT-cadeaubon inwisselen bij de webshop?
Ja, deze kan online ingewisseld worden op het einde betaalwijze.
-
Van mijn rekening is een dubbele betaling afgeschreven, hoe krijg ik dit van jullie terug?
Geef de bedragen en overige gegevens van je bestelling door per e-mail aan klantenservice@intersport.nl. Wij kijken dan de betalingen na en storten het teveel betaalde bedrag zo spoedig mogelijk terug.
-
Ik heb een mail gekregen over een terugstorting maar nog geen geld ontvangen.
Wij wachten waarschijnlijk nog op een rekeningnummer van je waarop wij het betaalde bedrag kunnen terugstorten (let op, dit geldt niet voor betaalde verzendkosten). Je kunt deze aan ons doorgeven via klantenservice@intersport.nl onder vermelding van je naam en ordernummer. Wij streven ernaar alle terugbetalingen binnen 8 werkdagen uit te voeren.
-
Ik heb met Visa/Mastercard betaald maar de betaling is nog niet verwerkt.
Neem contact op met je bank, Visa of Mastercard. Zij kunnen je precies vertellen wanneer je de verwerking van de betaling kunt verwachten.
-
Wat is de CLUB-app?
Met de CLUB-app van INTERSPORT kun je sparen voor een bedrag dat je weer bij je volgende aankoop kunt gebruiken. Hoeveel voordeel je beleeft aan de CLUB-app heb je zelf in de hand. Want hoe meer je koopt, hoe meer je spaart. En jouw bedrag dat je spaart kun je weer inwisselen als korting bij jouw volgende aankoop. Zorg dat je altijd op de hoogte blijft van de voordelen van INTERSPORT CLUB-app door de nieuwsbrieven, folders, magazines en onze Social kanalen in de gaten te houden.
-
Wat zijn de voordelen van de INTERSPORT CLUB-app
Bij elke aankoop in de INTERSPORT-winkel of webshop spaar je automatisch als je een account hebt bij INTERSPORT. Dit CLUB-spaartegoed kun je bij je volgende aankoop inzetten.
-
Is deelname aan de INTERSPORT CLUB-app gratis?
Deelnamen aan de INTERSPORT CLUB-app is geheel kosteloos. Je kan de CLUB-app gratis downloaden en gebruiken.
-
Ik wil meedoen met sparen. Wat moet ik doen?
Je kunt deelnemen aan het INTERSPORT CLUB programma door de INTERSPORT CLUB-app te downloaden uit de Google Play Store of de Apple store.
-
Waar kan ik de CLUB-app downloaden?
De CLUB-app is te downloaden in de Google Play Store en de Apple store. De app is geschikt voor iOS (9.0 en hoger) en Android (5.0 en hoger). Mocht je problemen hebben met het downloaden van de app in de Google Play store, dan kun je het ook via deze link proberen: https://support.google.com/googleplay/answer/7513003?hl=nl
-
Ik heb de app gedownload. Wat nu?
Leuk dat je de CLUB-app hebt gedownload! De volgende stap is om je gegevens in te vullen. Als je al klant bent bij INTERSPORT dan kun je inloggen met het e-mailadres wat bekent is bij jouw INTERSPORT-winkel. Het wachtwoord is het klantnummer wat je hebt ontvangen in de mail van jouw INTERSPORT-winkel. Ben je nog geen klant of is jouw e-mailadres niet bekend bij de INTERSPORT-ondernemer dan kun je een nieuwe account aanmaken.
-
Waarom moet ik een favoriete winkel selecteren?
De reden dat je een favoriete winkel moet selecteren is dat jouw winkel dan persoonlijke aanbiedingen kan sturen zoals extra spaartegoed tijdens een bepaalde periode, SALE etc.
-
Kan ik ook meerdere favoriete winkels selecteren?
Nee, het is alleen mogelijk om één favoriete winkel te selecteren.
-
Hoe log ik uit van de CLUB-app?
Als je in de CLUB-app bent en dan klikt op Instellingen dan kun je onderaan de pagina Uitloggen.
-
Kan ik ook sparen bij INTERSPORT winkels in het buitenland?
Nee, je kunt alleen sparen bij aankopen in Nederland. De CLUB-app is wel te downloaden in België en Duitsland.
-
Is de app ook in het buitenland te downloaden?
Ja, de app is te downloaden in België en Duitsland.
-
Ik heb geen smartphone. Kan ik dan wel sparen?
Als je geen smartphone hebt kun je wel sparen in de winkel, maar als je CLUB-saldo wilt inzetten, moet dit via een smartphone of tablet.
-
Ik heb een Windows smartphone. Kan ik dan ook sparen?
Nee, de app is gebouwd op iOS en Android. Je kunt eventueel wel via een tablet die draait op iOS of Android de app installeren en dan beginnen met sparen.
-
Hoe kan ik mijn gebruikersnaam / wachtwoord wijzigen?
Als je de app opent ga je naar “Meer” en dan naar “Instellingen”. Daar kun je jouw wachtwoord en e-mailadres wijzigen.
-
Ik ben verhuisd. Waar kan ik mijn gegevens aanpassen?
Als je de app opent ga dan naar “Meer” en dan “Profiel”. Daar zie je meteen jouw gegevens staan en kun je die eenvoudig wijzigen.
-
Als ik mijn gegevens wijzig in de app, wordt het dan ook bij mijn favoriete winkel gedaan?
Ja, alle gegevens worden overal aangepast, zowel in de app, winkel als op de webshop als je daar een account hebt.
-
Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Wat nu?
Ben je je wachtwoord kwijt, vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de app of webshop. Je CLUB-spaartegoed blijft gewoon bewaard. Ben je vergeten aan welk e-mailadres jouw account gekoppeld is, neem dan contact op met onze INTERSPORT-klantenservice.
-
Ik ben mijn telefoon kwijt met daarop de INTERSPORT CLUB-app. Wat nu?
Als je een nieuwe telefoon hebt kun je gewoon weer de INTERSPORT CLUB-app downloaden. Als je dan inlogt met jouw gegevens dan zie je jouw gespaarde CLUB-saldo weer. Als je jouw inloggegevens niet meer weet neem dan contact op met de INTERSPORT-klantenservice.
-
Ik wil een andere favoriete winkel kiezen. Hoe doe ik dat?
Als je de CLUB-app opent en dan gaat naar “Meer” en ”Winkels”. Daar kun je jouw INTERSPORT-winkel opzoeken. Als je de gegevens van de INTERSPORT-winkel ziet dan kun je onderaan de pagina klikken op 'Stel in als favoriet.' Jouw favoriete winkel is dan gewijzigd.
-
Wat doet INTERSPORT met mijn gegevens?
INTERSPORT is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals beschreven in het privacybeleid van INTERSPORT.
-
Waar kan ik het privacybeleid en de algemene voorwaarden van de CLUB-app vinden?
Wil je hier meer over weten, lees dan ons privacystatement en de algemene voorwaarden van de INTERSPORT CLUB-app.
-
Het door mij opgegeven wachtwoord wordt niet geaccepteerd. Wat nu?
Het wachtwoord dient minimaal 6 karakters te zijn. Controleer eerst of je wachtwoord aan deze eis voldoet.
-
Ik wil inloggen, maar mijn wachtwoord is onjuist. Wat nu?
Controleer of je het juiste wachtwoord gebruikt (misschien staat caps lock aan). Als het niet lukt, vraag dan een nieuw wachtwoord aan via "wachtwoord vergeten". Je ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.
-
De INTERSPORT CLUB-app loopt vast als ik probeer in te loggen /ergens op te klikken.
Als je de app opent ga je naar “Meer” en dan naar “Instellingen”. Daar kun je jouw wachtwoord en e-mailadres wijzigen.
-
Mijn wijzigingen worden niet opgeslagen. Wat nu?
Controleer eerst of je je wijzigingen ook daadwerkelijk bevestigt door op de knop "v" te klikken. Als je de wijzigingen niet direct ziet, sluit dan eerst de CLUB-app door uit te loggen. Log daarna weer in op de app en kijk of je gegevens nu wel gewijzigd zijn. Als de wijzigingen nog niet verwerkt zijn, probeer het dan nogmaals door de gegevens opnieuw te wijzigen en op “v" te klikken.
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, maar heb geen e-mail ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Wat nu?
Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd (het e-mailadres waarmee je je ook hebt aangemeld voor de INTERSPORT CLUB-app). Het kan ook zo zijn dat de e-mail voor het aanpassen van het wachtwoord in je junk-, spam- of reclamefolder terecht is gekomen. Als je wel het juiste e-maiIadres gebruikt en de mail staat ook niet in hun junk-, spam- of reclamefolder, vraag dan een nieuw wachtwoord aan via "Wachtwoord vergeten". Je ontvangt dan opnieuw de e-mail met een link om je wachtwoord in te stellen. Mocht dit niet lukken, probeer het dan na enkele minuten opnieuw. Mocht het probleem blijven bestaan, neem dan contact op met de INTERSPORT-klantenservice, via het contactformulier of door te bellen naar (033) 253 25 33.
Mijn account
Ruilen & retourneren
Verzenden en bezorgen
Veiligheid & Privacy
Bedenktermijn
Service & garantie
Betalingen
INTERSPORT CLUB
INTERSPORT CLUB-app gegevens
INTERSPORT CLUB plastic pas
-
Is er nog een plastic pas?
Nee. De plastic pas is komen te vervallen, maar gekoppelde gegevens zijn echter wel bewaard.
-
Is mijn oude klantenpas nog geldig?
Nee. De punten zijn door de INTERSPORT-ondernemers uitgekeerd. De pas is daardoor niet meer bruikbaar bij jouw INTERSPORT-winkel.
-
Ik heb mijn oude spaartegoed nog niet uitgekeerd gekregen van mijn INTERSPORT-winkel. Wat nu?
Alle INTERSPORT-winkels hebben het spaartegoed uitgekeerd via een brief of digitaal. Mocht je die niet ontvangen hebben dan kun je het beste contact opnemen met jouw INTERSPORT-winkel.
-
Waarom kan ik niet meer sparen met mijn pasje?
INTERSPORT maakt het sparen graag gemakkelijker voor jou door de introductie van digitaal sparen via de INTERSPORT CLUB-app.
INTERSPORT CLUB sparen
-
Kan ik mijn spaartegoed ook inwisselen in de webshop van INTERSPORT?
Ja, je kunt je spaartegoed inwisselen in de webshop van INTERSPORT.
-
Moet ik altijd het hele spaartegoed inzetten?
Nee, je kunt ook een gedeelte van jouw CLUB-spaartegoed inzetten bij jouw aankoop.
-
Kan ik ook een gedeelte van het spaartegoed inzetten?
Ja, dat kan. Als je in de CLUB-app aangeeft hoeveel CLUB-spaartegoed je wilt inzetten kun je dat inzetten bij jouw aankoop.
-
Kan ik ook bij meerdere winkels sparen en inzetten?
Bij het tonen van de INTERSPORT CLUB-app kan je in alle INTERSPORT winkels in Nederland sparen en het spaarbedrag inzetten.
-
Ik wil meer inzetten dan het product kost. Kan dat en krijg ik dan geld terug?
Nee, dat kan niet. Je kunt alleen CLUB-spaartegoed inzetten over het bedrag dat je dient te betalen. Dus als je iets voor € 10,- wilt kopen, dan kun je maximaal € 10,- CLUB-spaartegoed inzetten. Indien je via de app toch meer hebt ingezet dan je hebt gekocht wordt automatisch het overige bedrag teruggestort op jouw account.
-
Spaartegoed in de winkel lukte niet. Hoe krijg ik nu toch mijn spaartegoed?
Het is helaas niet mogelijk om achteraf nog spaartegoed te krijgen.
-
Waar kan ik mijn klantnummer vinden?
Jouw klantnummer kan je vinden als je in de CLUB-app klikt op het oranje icoontje.
-
Hoe spaar ik bij INTERSPORT
Over elke euro die je uitgeeft in de INTERSPORT-winkels of webshop spaar je 2,5%. Koop je dus een product van € 10,- dan spaar je € 0,25.
-
Ik ben al klant bij een INTERSPORT-winkel. Hoe kan ik inloggen?
Je kunt via de app inloggen met het e-mailadres waarmee je bekent bent bij de INTERSPORT-winkel en het huidige klantnummer.
-
Behoud ik mijn spaartegoed als ik iets retourneer?
Als je een artikel retourneert, vervalt het bedrag dat je hiermee gespaard hebt.
-
Kan ik op alle aankopen sparen?
Alleen bij aanschaf van een cadeaubon / giftcard krijg je geen 2,5% spaartegoed. Op alle andere aankopen, dus ook op alle SALE en aanbiedingen spaar je wel 2,5%.
-
Waarvoor kan ik mijn spaartegoed inwisselen?
Je kunt CLUB-spaartegoed inwisselen voor een korting op je volgende aankoop.
-
Hoe zet ik mijn CLUB-saldo in?
Via de app kun je saldo inzetten. Als je de CLUB-app opent en dan naar CLUB-saldo gaat dan kun je daar klikken op +CLUB-saldo inzetten. In de winkel laat je dan je digitale pas zien door te klikken op het oranje icoontje in de app. De winkelier scant de barcode en dan wordt het bedrag dat je ingezet hebt via de app van jouw aankoop afgetrokken.
-
Waar kan ik mijn spaartegoed vinden?
Je saldo kun je vinden op de volgende plekken: Als je een account hebt op de webshop dan kun je daar je CLUB-spaartegoed vinden. Ook in de CLUB-app kun je het CLUB-spaartegoed vinden. Je spaartegoed zie je in de INTERSPORT CLUB-app onder het icoon ‘CLUB-saldo’.
-
Krijg je soms ook extra CLUB-spaartegoed bij een aankoop?
Op sommige momenten door het jaar is het mogelijk om extra te sparen naast het standaard CLUB-spaartegoed per euro. Bijvoorbeeld dubbel CLUB-spaartegoed tijdens een campagne of extra CLUB-spaartegoed op specifieke producten. Hierover informeren we je per e-mail, op de website, in de app en de folder / magazine.
-
Waarom is mijn CLUB-spaartegoed (nog) niet bijgeschreven?
CLUB-saldo wordt pas bijgeschreven na 14 dagen. Dit heeft te maken met onze retourtermijn van jouw aankoop. Na 14 dagen wordt het spaartegoed bijgeschreven en kun je deze vinden in de app en op onze webshop.
-
Bij welke INTERSPORT-winkels kan ik sparen?
Je kunt bij alle INTERSPORT-winkels of webshop in Nederland sparen.
-
Kan ik ook sparen bij INTERSPORT-winkel in het buitenland?
Nee, je kunt alleen sparen bij aankopen bij Nederlandse INTERSPORT-winkels of webshop.
-
Hoe lang is mijn CLUB-saldo geldig?
Je CLUB-tegoed is 12 maanden geldig. Doe je in deze 12 maanden geen aankoop bij INTERSPORT, dan vervalt je CLUB-spaartegoed.
-
Kan ik CLUB-saldo overzetten naar een ander account?
Nee, je gespaarde CLUB-saldo zijn persoonlijk en kun je dus niet overzetten naar een ander account.
-
Wanneer kan ik mijn CLUB-saldo inzetten?
Je kunt 24 uur voor jouw aankoop het spaarsaldo inzetten in de app. Als je in de winkel bent dan scant de winkelier de streepjescode die op jouw digitale pas staat en wordt het bedrag dat je ingezet hebt afgetrokken van jouw totaalbedrag.
-
Ik heb mijn CLUB-spaartegoed ingezet, maar ik ga toch niks kopen. Wat nu?
Geen probleem. Je kunt in de INTERSPORT CLUB-app jouw inzet weer annuleren. Vergeet je om je inzet te annuleren dan wordt het bedrag automatisch weer teruggezet op jouw CLUB-saldo als je geen aankoop doet binnen 24 uur.
-
Hoe kan ik mijn CLUB-spaartegoed inzetten in de webshop?
Via de app kun je saldo inzetten. Login met jouw account via de app en kies het artikel of de artikelen die je wilt kopen. Klik (indien van toepassing) de maat aan en klik op 'toevoegen aan winkelwagen'. Je krijgt dan de melding: “Ga door met bestellen of Winkelwagen”. Als je naar jouw winkelwagen gaat, krijg je een melding om punten in te leveren.
INTERSPORT CLUB-app nieuwsbrieven
-
Ik wil wel/geen nieuwsbrieven van de CLUB-app ontvangen
Je krijgt automatisch nieuwsbrieven van de CLUB-app en acties, promoties, campagnes, magazines etc. Wil je deze niet ontvangen dan kun je je afmelden in de CLUB-app via “Meer”, “Instellingen” en dan het vinkje bij nieuwsbrief uitzetten /aanzetten.
-
Ik heb mij afgemeld voor de nieuwsbrieven van de CLUB-app, maar ik krijg nog steeds nieuwsbrieven
We hebben verschillende soorten nieuwsbrieven, een CLUB-app programma nieuwsbrief en een algemene nieuwsbrief over onze acties, magazines, folders, aanbiedingen etc. Mocht je deze ook niet willen ontvangen, dan kun je je afmelden door onderaan de nieuwsbrief op de link te klikken of te mailen naar nieuwsbrief-intersport@euretco.com.
-
Ik wil wel de e-mail nieuwsbrieven van de CLUB-app ontvangen, maar niet die van acties, magazines, folders, aanbiedingen etc.
Als je geen nieuwsbrief van onze acties, magazines, folders, aanbiedingen etc. wilt ontvangen dan kun je je in de app afmelden.
-
Mijn e-mailadres blijkt al in gebruik te zijn voor de CLUB-app, wat nu?
Controleer of je je e-mailadres correct hebt ingevoerd. Zo niet, typ dan alsnog het juiste e-mailadres in. Als de melding blijft dat je e-mailadres al geregistreerd is kan het zijn dat je je al eerder hebt aangemeld voor de INTERSPORT CLUB-app. In plaats van je nu weer aan te melden, dien je dan op Inloggen te kiezen en vul je je e-mailadres en wachtwoord in om in te loggen. Als je je nog niet eerder hebt aangemeld, heeft mogelijk een ander zich met je e-mailadres aangemeld. Je kunt dan een nieuw wachtwoord aanvragen. Dit wachtwoord zal dan op jouw e-mailadres binnenkomen. Je kunt daarna via Inloggen de gegevens bekijken en wijzigen indien nodig.