Home Workouts met Ingrid en Boy

Nu tijdens de Coronacrisis sportclubs gesloten blijven, is het belangrijk om te blijven bewegen, zodat je je zowel lichamelijk als geestelijk fit blijft voelen. INTERSPORT wil je hier een handje bij helpen. Daarom hebben onze experts, personal trainers Boy Dijkhuizen en Ingrid van der Wal, verschillende workouts voor jou samengesteld die je gewoon thuis kunt doen. Ben jij al klaar om je in het zweet te werken?

1. Time Race

Ben jij klaar voor een INTERSPORT home workout met Ingrid en Boy? Durf jij de TIME RACE Challenge aan? Bekijk dan onderstaande workout-video. Heb jij nog geen fitnessmatje in huis? Bestel je fitnessmatje hier.

Doe het volgende circuit 3 rondjes:

  • 1. Push-ups: 15x
  • 2. Bicycles: 30x
  • 3. Jumping Jacks: 50x
  • 4. Squat (jumps): 25x

  • 2. Upper Body

    Een heerlijke workout is deze Upper Body Workout! Er is zoveel mogelijk met een weerstand band van Nike. Ze zijn verkrijgbaar in een lichte, medium en zware variant. Boy en Ingrid laten zien hoe je ze het beste gebruiken kunt.

    Doe het volgende circuit 3-5 rondjes afhankelijk van jouw niveau!

  • 1. Front/Side Raises: 15x
  • 2. Superman: 15x
  • 3. Standing Row: 15x
  • 4. Bicep Curl: 15x
  • 5. Tricep Extension: 15x

  • 3. Booty Workout

    Een speciale booty editie voor de dames. Deze workout kan je met of zonder elastiek doen afhankelijk van jouw niveau! De elastieken van ENERGETICS hebben vier verschillende zwaarte-levels waardoor er nog meer gevarieerd kan worden.

    Doe de volgende oefeningen 3-5 rondes

  • 1. Banded Hiptrust: 45 sec
  • 2. Bridge Abduction: 45 sec
  • 3. Donkey Kicks: 30 sec per kant
  • 4. Fire Hydrants: 30 sec per kant

  • 4. Push-Up Challenge

    Wie is er klaar voor een 5 minute Push-Up Challenge? Boy doet er 203 stuks in 5 minuten. Versla jij Boy? Laat ons weten via Facebook of Instagram hoeveel jij er doet in 5 minuten. Set the timer and go!