Bel ons op 033 - 253 2533

Winkelmandje 0 items

Winkelmand is leeg

Veelgestelde vragen

Algemeen
  • Hoe kan ik een artikel zoeken?
    Je kan op verschillende manieren een artikel te zoeken. Ten eerste kan je zoeken op bijvoorbeeld merk, naam of artikelnummer in het zoekvenster boven in het scherm. Ook kan je gebruik maken van onze filters die te vinden zijn aan de linkerkant van het scherm als je op een categorie hebt geklikt (collectie, dames, heren enz.)
  • Kan ik een artikel nog bestellen als dit op “uitverkocht” staat?
    Nee, als je de melding “uitverkocht” krijgt is dit artikel niet meer leverbaar. Indien een artikel tijdelijk niet leverbaar is zal dit worden aangegeven. Je kan het artikel dan gewoon bestellen en zodra het binnen is wordt het artikel naar je verstuurd.
  • Zit er verschil tussen de prijzen in de winkels en de webshop?
    Omdat de INTERSPORT-winkels allemaal zelfstandige ondernemers zijn kan het zijn dat er tussen de winkels en ook tussen de winkels en de webshop prijsverschil zit op een artikel. Dit geeft géén recht op de laagste prijs in elke winkel.
  • Mijn bestelling is nog niet compleet, wat moet ik doen?

    Mocht het zo zijn dat je bestelling in meerdere zendingen wordt geleverd dan heb je daar bericht van gekregen van ons. Is dit niet het geval stuur dan een e-mail naar klantenservice@intersport.nl met daarin het ordernummer en de artikelen die je mist.

  • Wat zijn de algemene voorwaarden?

    Daarvoor verwijzen we je naar de Algemene Voorwaarden.

Bekijk meer Bekijk minder
Mijn Account
  • Hoe kan ik inloggen?

    Je kunt inloggen met de combinatie e-mailadres en wachtwoord. Om te kunnen inloggen met je e-mailadres, moet je al wel eerder een account hebben aangemaakt.

  • Hoe maak ik een account aan?

    Je kunt een account aanmaken door rechts boven in het scherm te klikken op ' Registreren' of door te klikken op 'Account aanmaken'.

  • Waarom kan ik niet inloggen?

    Let op hoofdletters en kleine letters bij het invoeren van je wachtwoord. Staat de Caps Lock-toets niet aan? Mocht het nog steeds niet lukken om in te loggen, ga dan naar 'Wachtwoord vergeten' en vraag een nieuw wachtwoord aan.

  • Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?

    Nee, dit is niet noodzakelijk, maar wel aan te raden. Door een account aan te maken doorloop je sneller het betaalproces, kun je meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

  • Hoe wijzig ik mijn gegevens?

    Als je inlogt onder 'Inloggen', kun je onder 'Mijn Account' je gegevens wijzigen of gegevens toevoegen.

Bekijk meer Bekijk minder
Ruilen & Retourneren
  • Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?

    Mocht je bestelling niet voldoen aan de verwachtingen dan kun je het product binnen 14 dagen na afleverdatum retourneren d.m.v. het retourformulier die bij de bestelling zit. Het retourformulier dient ingevuld en in de doos of zak gedaan te worden. Het kan daarna worden afgegeven bij een DHL Servicepunt of bij een INTERSPORT-winkel. Indien je het pakket bij een INTERSPORT-winkel afgeeft dien je de doos of zak open te laten zodat het retourformulier verder ingevuld kan worden door de winkelmedewerker, waarna je een afgiftebewijs mee krijgt.

    Je dient het pakket retour te zenden naar:

    Promese
    T.a.v. INTERSPORT
    Afdeling: retouren
    Zoete Inval 8
    4815 HK Breda

    Stop het het retourformulier volledig ingevuld in de doos, deze wel dicht maken. Het formulier afgiftebewijs retour winkel wordt door de winkel ingevuld. Bewaar het afgiftebewijs dat je ontvangt bij afgifte van jouw zending goed totdat je het aankoopbedrag retour hebt ontvangen.

    Indien je het pakket verstuurt met Post NL dan zijn de kosten voor het terugsturen voor je eigen rekening.

    Op het moment dat je je bestelling plaatst wordt het bestelproces in gang gezet en kan je de order niet meer annuleren. Zodra je het artikel thuis hebt ontvangen kan je deze retourneren zoals hierboven staat beschreven. Een nieuw artikel kan dan besteld worden in de webshop. Verzendkosten (indien van toepassing) dienen dan twee keer te worden betaald. Alleen in uitzonderingsgevallen neemt INTERSPORT de verzendkosten voor eigen rekening, de klantenservice van INTERSPORT beoordeelt of er sprake is van zo'n uitzondering.

  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn pakket?

    Nee, er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren van een bestelling, als je dit doet via een DHL Servicepunt of een INTERSPORT-winkel.

    Indien je er voor kiest de zending te retourneren via PostNL dan zijn de extra kosten voor eigen rekening.

  • Als ik een afgeprijsd artikel bestel, kan ik het dan nog retourneren?

    Ja, dit is mogelijk. Mocht je een deel van een kortingsset willen retourneren, dan gelden er speciale voorwaarden wat betreft het bedrag dat je van ons terugkrijgt. Lees hiervoor artikel 4 van de Algemene Voorwaarden door.

  • Wanneer wordt het bedrag van mijn retouren teruggestort op de rekening?
    Wij streven ernaar om binnen 3 werkdagen het geld terug te storten op de rekening, nadat we op het webshop adres de retouren hebben ontvangen.
  • Kan ik een artikel dat ik in de webshop gekocht heb ook in de winkel retourneren?

    Ja, dit is mogelijk. De winkel fungeert daarin eigenlijk als een extra DHL Servicepunt.

    Van de winkel krijg je een bewijs van ontvangst. Dit is het onderste gedeelte van het retourformulier. De winkel zal hier een stempel en handtekening opzetten en dit strookje dien je te bewaren tot het bedrag aan je is overgemaakt. Je krijgt van de winkel geen geld terug en je kan ook niet ruilen in de winkel, dit gaat allemaal alleen via de webshop. Zodra wij jouw retour(en) hebben ontvangen bij de webshop streven wij ernaar binnen 3 werkdagen het verschuldigde bedrag naar je over te maken.

Bekijk meer Bekijk minder
Verzenden & Bezorgen
  • Hoe kan ik bestellen?
    Als je het artikel hebt gevonden dat je wilt bestellen, klik je op de knop 'In winkelwagen'. Vervolgens krijg je rechts bovenin jouw scherm te zien dat je een artikel in jouw winkelwagen hebt staan. Mocht je meerdere artikelen willen bestellen, dan kun je deze op dezelfde manier in de winkelwagen plaatsen. Als je de bestelling wilt plaatsen, klik je op de winkelwagen rechts bovenin het scherm en vervolgens op 'Afrekenen'. Door vanaf hier de bestelprocedure te volgen kun je de bestelling plaatsen.
  • Hoe weet ik dat mijn bestelling goed bij INTERSPORT is aangekomen?
    Nadat jouw bestelling is voltooid, ontvang je een ontvangstbevestiging per e-mail. Ook ontvang je een betalingsbevestiging nadat je de betaling hebt afgerond.
  • Kan ik mijn bestelling onder rembours laten bezorgen?
    Nee, het is niet mogelijk om je bestelling onder rembours te laten bezorgen.
  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

    INTERSPORT houdt je op de hoogte van jouw bestelling. Je ontvangt na jouw bestelling een bevestiging van de bestelling en een bevestiging van de betaling indien deze is afgerond. Jouw order wordt vervolgens in behandeling genomen. Nadat het artikel door ons is overgedragen aan de vervoerder kun je de zending volgen via www.dhlparcel.nl/.

    De bestelling is ook te volgen via 'Mijn Account'.

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?
    Ja, dit is mogelijk. Je kiest tijdens het bestelproces dan voor afhalen in de winkel en selecteert de specifieke winkel waar je jouw bestelling wilt laten bezorgen.
Bekijk meer Bekijk minder
Veiligheid & Privacy
  • Is mijn online betaling veilig?
    INTERSPORT heeft de benodigde maatregelen genomen die verlies of misbruik van jouw persoonlijke gegevens tegengaan. Dit geldt ook voor je betalingsgegevens en je creditcard. De transacties die worden verricht op de webshop worden beveiligd door Payment Service Provider Adyen. Adyen is een beveiligd betalingssysteem dat uw financiële gegevens op een veilige manier verzamelt en ze doorgeeft aan de bankinstelling die de financiële transactie uitvoert. Hierdoor worden uw bank- en betaalgegevens niet opgeslagen door INTERSPORT maar alleen in de beveiligde omgeving van Adyen. Dit betekent dat deze nooit kunnen worden ingezien door derden.
  • Wat is SSL?
    Intersport.nl gebruikt SSL om alle gegevens (contactgegevens, bestelgegevens, betaalgegevens) te beveiligen. SSL (Secure Sockets Layer) is een versleutelde verbinding die communicatie over het internet beveiligt.
  • Hoe weet ik dat mijn informatie beveiligd is?
    Je kunt op verschillende manieren controleren of je je in een beveiligde zone bevindt. Alle browsers met SSL-compatibiliteit tonen een symbool wanneer ze in beveiligde modus werken. Het SSL symbool zie je rechts onderin je browser, het is een symbool van een klein slotje. Bovendien verandert in een beveiligde zone het begin de URL van “http” in “https”, dit betekent dat het SSL-protocol voor de communicatie met de server wordt gebruikt.
  • Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?
    INTERSPORT stelt hoge eisen aan het veilig en betrouwbaar kunnen betalen op het internet. Wij maken dan ook gebruik van een beveiligde SSL-omgeving. In deze omgeving worden de betalingsgegevens gecodeerd opgeslagen, wat betekent dat deze volledig afgeschermd worden en niet door anderen gelezen of achterhaald kunnen worden.
Bedenktermijn
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

    Je kan een eenmaal gemaakte bestelling niet wijzigen. Wel kan je je ordernummer mailen of doorbellen naar ons. Vervolgens zullen wij je order annuleren indien dit nog mogelijk is en binnen 5 werkdagen het geld op je rekening terugstorten. Voor een wijziging in je order moet je een nieuwe bestelling plaatsen.

  • Wat is de zichttermijn?
    Zodra je de bestelling thuis hebt ontvangen heb je 14 dagen de tijd om te besluiten of je het artikel houdt of niet. Voorwaarden om een artikel te ruilen of te retourneren zijn dat de prijskaartjes nog aan de artikelen vastzitten en de artikelen nog in de originele verpakking zitten. Stuur je buiten de zichttermijn de artikelen retour, dan kunnen wij geen geld teruggeven.
  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

    Wil je een bestelling annuleren? Neem dan direct contact op met de klantenservice op telefoonnummer 033-253 2533 (op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur) of stuur een e-mail naar klantenservice@intersport.nl. Indien je bestelling nog niet is verzonden, kan deze worden geannuleerd.

    Is je bestelling reeds verzonden, dan kan je deze kosteloos retour sturen met het bijgevoegde retourformulier. 

Service & Garantie
  • Wat moet ik doen met een klacht of beschadigd artikel?

    Hiervoor stuur je een e-mail naar de klantenservice@intersport.nl waarin je de klacht of beschadiging uitgebreid uitlegt. Voor de beoordeling is het wenselijk dat je er ook foto’s van het artikel bijvoegd. Wij zullen dan de kwestie beoordelen en met een passende oplossing komen.

  • Hoe zit het met garantie en productiefouten?

    Heb je een klacht over je  aankoop dan kun je  twee dingen doen:

    1) Ga naar de dichtstbijzijnde INTERSPORT-winkel om de klacht te laten beoordelen. Wanneer de klacht gegrond is, zullen zij het product in behandeling nemen en laten repareren of vervangen. Let op dat je het artikel schoon en droog inlevert, anders zullen ze het artikel weigeren.

    2) Maak foto’s van het artikel en stuur een e-mail naar klantenservice@intersport.nl met daarin de foto’s en een uitgebreide beschrijving van de klacht. Jouw klacht wordt dan door onze klantenservice beoordeeld en behandeld. 

    Of je aanspraak kunt maken op de garantie van een artikel, hangt af van verschillende zaken. Allereerst moet je aannemelijk kunnen maken dat je het artikel bij INTERSPORT heb aangeschaft en wat het gekost heeft. INTERSPORT controleert dit aan de hand van de aankoopbon.

    Verder is de garantietermijn op het artikel van belang, alsmede de aard van het defect. Valt het defect binnen de garantiebepalingen en –termijn van het artikel, dan zal overgegaan worden tot kosteloos herstel of vervanging van het artikel. Wanneer het artikel niet vervangen kan worden, zal het vergoed worden.

  • Wat houdt de garantie in?

    Voor de garantievoorwaarden verwijzen we je naar de Algemene Voorwaarden.

Betalingen
  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Er zijn verschillende manieren waarop je jouw bestelling kunt betalen.

    Veilig betalen
    INTERSPORT stelt hoge eisen aan het veilig en betrouwbaar kunnen betalen op het internet. Wij maken dan ook gebruik van een beveiligde SSL-omgeving. In deze omgeving worden de betalingsgegevens gecodeerd opgeslagen, wat betekent dat deze volledig afgeschermd worden en niet door anderen gelezen of achterhaald kunnen worden.

    iDEAL
    Betalen kan bij ons gemakkelijk, snel, direct en veilig met iDEAL. Als je kiest voor iDEAL word je automatisch doorgestuurd naar het betaalscherm van je eigen bank. Hierna kun je via je vertrouwde internetbetaalomgeving betalen, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Na betaling ontvang je een betaalbevestiging via de e-mail. Wanneer je toegang hebt tot internetbankieren bij één van onderstaande banken dan kun je de betaling voldoen via iDEAL: ABN AMRO, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS bank, SNS Regio Bank, Triodos bank, ASN Bank, Van Lanschot Bankiers. Meer informatie over iDEAL vind je op www.ideal.nl.


    Creditcard
    Je kan er ook voor kiezen te betalen met creditcard. Bij ons kun je betalen met Mastercard en Visa die in Nederland of België zijn uitgegeven. Indien je kiest voor betaling met creditcard word je direct doorgestuurd naar de beveiligde betaalsite van Adyen. De creditcardgegevens worden gecodeerd verstuurd, waardoor je gegevens zijn beveiligd tegen onbevoegden. Je gegevens worden direct geverifieerd bij de creditcardmaatschappij, die jouw bestelling na enkele seconden goedkeurt. Zodra de creditcardgegevens zijn geverifieerd krijg je de betaalbevestiging via de e-mail.

  • Welke creditcards worden geaccepteerd?
    Mastercard en Visacard die in Nederland of België zijn uitgegeven, zijn de creditcards die geaccepteerd worden.
  • Wanneer wordt het bedrag afgeschreven van mijn creditcard?
    Dit wordt gedaan bij het eerst volgende rekeningoverzicht van jouw creditcard. Het kan zijn dat eventuele retouren hierop nog niet verwerkt zijn maar dit zal dan op het volgende overzicht te zien zijn.
  • Ik heb mijn betaling niet afgerond. Hoe bestel ik nu?

    Indien de betaling van de bestelling niet afgerond is, is de bestelling niet geplaatst en zal er dus niets geleverd gaan worden. Je dient een nieuwe bestelling in te voeren op de webshop. Neem bij twijfel contact op met de klantenservice via klantenservice@intersport.nl of bel 033 253 25 33.

  • Is er een minimumbedrag waarvoor ik moet bestellen?
    Nee, er is in principe geen minimaal bestelbedrag, echter bij verrekening van alle kortingen en de verzendkosten moet het uiteindelijke bestelbedrag op minimaal € 0,01 komen, omdat wij de bestelling anders niet kunnen verwerken. Wij brengen € 4,95 verzendkosten in rekening per bestelling. Indien je kiest om het product op te halen in de winkel dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht
Bekijk meer Bekijk minder
Contactgegevens
  • E-mail

    Wij zijn per e-mail te bereiken via klantenservice@intersport.nl. De klantenservice van INTERSPORT streeft ernaar je e-mail binnen één werkdag te beantwoorden. Je kunt ook het contactformulier invullen dat door de klantenservice wordt gelezen.

     

  • Telefoon
    De klantenservice van de INTERSPORT-webshop is iedere werkdag te bereiken van 09:00 uur tot 17:00 uur op het telefoonnummer 033 - 253 2533 (lokaal tarief).
  • Post
    Wil je een brief sturen naar de klantenservice van INTERSPORT? Dat kan naar onderstaand adres: Intersport Nederland T.a.v. afdeling klantenservice webshop Postbus 150 3870 CD Hoevelaken Let op: retouren dienen niet naar dit adres te worden verzonden, maar naar het adres dat op het retourformulier staat dat je bij je bestelling hebt ontvangen.
  • Sociale netwerken

    Wil je op de hoogte blijven van alle aanbiedingen en speciale acties van INTERSPORT? Volg ons dan via Facebook en Twitter.

    Volg ons op Facebook

    Volg ons op Twitter

    Volg ons op instagram