10 nov. 2013 15:55:00

The North Face ‘More Jacket. More Adventure’

The North Face® introduceert voor het eerst een gezamenlijke, Europese marketingcampagne met INTERSPORT. Onder de slogan ‘More Jacket. More Adventure’ begint deze grootschalige campagne, gericht op veertien landen. Centraal in deze campagne staat de Exploration Triclimate Jacket, exclusief ontworpen voor INTERSPORT.

Productontwerpers van The North Face® creëerden een exclusieve lijn voor INTERSPORT-klanten. Hoogtepunt van de speciale collectie is de Exploration Triclimate Jacket. De Exploration Triclimate Jacket weerstaat regen, wind en sneeuw en bestaat uit een binnen- en buitenjas die te combineren zijn op meerdere manieren, afhankelijk van de weerssituatie. Zijn premium materialen, GORE-TEX® en Thinsulate® – zijn zo effectief dat zelfs tours op grote hoogten geen probleem meer zijn. Naast dit jack zijn er in geselecteerde INTERSPORT-zaken ook andere, exclusieve The North Face®-producten verkrijgbaar.

Julio Carandini, Trade Marketing Manager EMEA bij The North Face®: “Ons toonaangevende outdoor-merk werkt samen met de grootste sportretailer van Europa – een hechte samenwerking waar we zeer trots op zijn. De kracht van deze samenwerking komt terug in de Exploration Triclimate Jacket, die – dankzij het gebruik van premium materialen – uitermate geschikt is voor veeleisende bergsportfans.”

Het jack, de retailers en meer informatie over de campagne is te vinden op www.intersport.nl/thenorthface.

Intersport Nederland. Alle rechten voorbehouden.